Muzej suvremene umjetnosti Zagreb

Novosti

Sunčane naočale u drvenom okviru i pošumljavanje

Novo u MSU-u dućanu

Eksperiment s prirodom, kombiniran s jedinstvenim dizajnom i prstohvatom zvjezdane prašine… Tako započinje Hollywood priča…

Svako stablo rođeno na planetu Zemlji različito je i jedinstveno. Upravo ta jedinstvenost čini svaki drveni okvir naših naočala posebnim. Poput nas samih. Kako bismo vratili majci prirodi posuđeno, za svaki kupljeni primjerak naših naočala sadimo jedno drvo. Za posuđenu jednu granu, mi vraćamo cijelo stablo.

Brand Hollywood djeluje na buđenje svijesti o mogućnosti doprinosa čovjeka u vidu vraćanja energije prirodi u obliku novog života, sadnje novog drva. Naime, samo dva odrasla drva proizvode količinu kisika dovoljnu za četveročlanu obitelj.

Naziv brenda sastoji se od riječi 'holy' koja na engleskom znači sveto, a 'wood' je drvo, uz istovremenu želju da se naši kupci noseći naše naočale osjećaju kao zvijezde, toj smo 'svetoj šumi' dodale još jedno 'l'. Tako je brend umjesto 'Holywood' postao 'Hollywood'.

Koncepcija branda je vratiti prirodi život kao zamjenu za proizvod (sunčane naočale) koji nam je ona dala i koji kao i sve ostalo ne bi mogao nastati bez nje. Plan za budućnost je sadnjom drveća pridonijeti pošumljavanju čitavog opožarenog područja Republike Hrvatske, posebice od Dubrovnika do Splita.

Naši modeli: @ avenue, @boulevard i @square popularni su i kod muškaraca i kod žena te se nadamo da će zadovoljiti sve potrebe savjesnih, karakternih osoba bez dobnih i spolnih granica.


Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Adobeovog Flash Playera.